Ustawienia testowe
Doom
1920x1080, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 126 117 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 94 87 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 81 76 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 72 63 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 65 59 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 52 43 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 48 40 |
Doom
2560x1440, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 89 81 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 68 59 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 54 45 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 50 42 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 46 38 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 41 32 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 35 28 |
Doom
3840x2160, Ustawienia ultra, TSSAA x8
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 56 46 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 42 33 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 35 28 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 31 24 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 28 20 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 25 18 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 25 17 |
Sytuacja wygląda podobnie jak w przypadku GTA V. GTX 1080 umożliwia sensowną zabawę w rozdzielczości 4K, szczególnie mając na uwadze, że na nasze miejsce testowe jest bardzo wymagające. W trakcie "normalnej" rozgrywki liczba klatek na sekundę zazwyczaj oscylowała w przedziale 50 - 70. Posiadacze monitorów 120/144 Hz również mają powody do zadowolenia, bowiem takie wartości są do uzyskania w rozdzielczości Full HD.