Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 112 104 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 86 79 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 64 55 |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | 60 52 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 59 52 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 50 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 51 46 |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 74 66 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 58 50 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 46 41 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 44 38 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 39 33 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 34 28 |
Rise of the Tomb Raider
3840x2160, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 47 40 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 37 29 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 29 24 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 22 19 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 21 18 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 18 14 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 17 13 |
Nowa odsłona Tomb Raidera z pewnością zalicza się do kategorii gier udanych. Dobra oprawa wizualna ma jednak swoją cenę. GeForce GTX 1080 jest pierwszą kartą, która umożliwa w tym tytule sensowną rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy maksymalnych ustawieniach. Ponownie ponad 100 kl/s w Full HD - robi wrażenie.