Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 164 109 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 100 79 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 97 76 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 76 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 88 61 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 82 64 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 75 61 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 70 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 100 83 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 62 52 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 55 43 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 54 41 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 44 34 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 43 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 29 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na gry. Rezultaty jakie osiągnęły dwa zespolone Keplery na jednej karcie są po prostu niesamowite. Wymagający Battlefield 3 w rozdzielczości 2560x1600 i maksymalnych detalach hulał aż miło w rytm średnich 100 kl./s. Przewaga nad pozostałymi akceleratorami (często kosztującymi ponad 2000 zł) jest po prostu ogromna.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 72 48 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 63 48 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 58 50 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 57 48 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 54 29 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 51 44 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 49 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 60 44 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 44 27 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 41 35 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 40 35 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 35 30 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 33 29 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 32 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Już niebawem ta gra zostanie zastąpiona przez inną, a tymczasem ma szansę jeszcze pomęczyć najnowsze karty graficzne. Tym razem jedna z ostatnich nowości „zielonych” generowała bardzo płynny obraz bez względu na ustawioną rozdzielczość. Choć tym razem różnica pomiędzy układem GTX 690 a pozostałymi w trybie 1920x1080 nie rzucają na kolana. Po włączeniu większej rozdzielczości wszystko „wraca do normy” - nowa dwurdzeniówka Nvidii pokazuje pazur.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 95 59 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 72 57 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 68 38 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 66 41 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 49 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 60 47 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 54 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 54 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 68 45 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 47 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 45 23 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 44 24 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 40 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 36 26 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 35 21 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Akcelerator GeForce GTX 690 generuje taką minimalną liczbę kl./s, jak wiele kart średnią liczbę kl./s. Daje to do zrozumienia, jaką mocą obliczeniową dysponuje warta 4 tys. zł karta z dwoma układami GPU. Co więcej, mając w komputerze GTX-a 690 możemy dodatkowo włączyć wygładzanie krawędzi x4. Do tej pory nie używaliśmy tej techniki w naszych testach ze względu na zbyt duże spadki wyświetlanych klatek.