Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 73 41 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 61 44 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 35 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 37 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 46 33 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 43 30 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 40 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 39 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 40 27 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 32 22 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 31 19 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 26 19 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 25 17 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 23 15 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 22 14 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 21 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Chociaż Metro 2033 było tworzone pod okiem speców z Nvidia, to jednak częściej Radeony wiodły tutaj prym. Widać to również po wynikach bohatera testu. GeForce GTX 690 nie zdobył takiej przewagi nad przeciwnikami, jak we wcześniej przedstawionych grach. Mimo wszystko jest to na razie najlepsza karta graficzna w Metro 2033.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 78 54 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 66 47 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 62 45 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 36 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 45 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 45 32 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 41 32 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 41 29 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Honoru akceleratorów AMD w Shogunie 2 (już w zasadzie niedostępny w sklepach) broni Radeon 6990, którego GeForce GTX 690 wyprzedził raptem o 4 kl./s. Natomiast w porównaniu do układów z GeForce na pokładzie dwurdzeniowy Kepler oferuje dużo lepszą płynność obrazu - zwłaszcza w trybie 2560x1600.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 151 137 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 131 115 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 105 94 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 93 84 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 91 83 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 86 71 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 76 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 108 98 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 85 78 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 65 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 61 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 58 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 55 48 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 52 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Opisywany akcelerator jako jedyny w przygotowanym przez nas teście pokonał barierę 100 kl./s w rozdzielczości 2560x1600. Choć płynną animację w takim trybie uzyskamy na wielu innych topowych kartach, to mimo wszystko przewaga GTX-a 690 jest godna uwagi. Zwłaszcza jeśli porówna się go do wcześniejszego lidera najszybszych układów graficznych – GTX-a 590.