Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 133 118 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 115 103 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 108 94 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 99 89 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 82 73 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 114 99 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 71 65 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 60 55 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 54 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 51 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W niższej stosowanej przez naszą redakcję wielkości obrazu, procesor Intel Core i7 2600k nie pozwolił rozwinąć skrzydeł najszybszej dwurdzeniówce „zielonych”. W trybie 2560x1600 pikseli GTX 690 osiągnął ok. 30 kl./s przewagi nad kolejnym w stawce Radeonem 6990.
Mimo świetnych rezultatów w Deus Ex, GeForce GTX 690 na użytych podczas testów sterownikach sprawiał błędy w generowanym obrazie, emitując co chwilę czerwony obraz. Jesteśmy już trochę po premierze, więc ten problem powinien zostać dawno rozwiązany.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 128 111 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 90 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 94 82 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 89 82 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 83 77 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 71 66 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 68 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 99 85 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 71 65 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 67 60 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 52 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 56 52 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 49 44 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 45 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Zupełnie inaczej sprawy się mają w grze rajdowej Dirt 3. Już w trybie Full HD najnowsza dwurdzeniowa karta firmy Nvidia zdobywa wyraźną przewagę nad pozostałymi akceleratorami. Natomiast po włączeniu rozdzielczości 2560x1600, GTX 690 jest blisko dwukrotnie lepszy od jeszcze nie-tak-dawno najlepszej jednordzeniówki „zielonych”.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 142 105 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 82 57 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 76 52 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 67 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 82 55 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 44 27 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 44 27 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 38 22 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 35 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 690 wręcz miażdży wszystkie inne układy graficzne w Hard Resecie. Warto zwrócić uwagę nie tylko na średnią liczbę generowanych kl./s, ale i minimalną, która odgrywa ważną rolę podczas starć z wrogiem. Choć już Radeon 6990 w 2560x1600 pikseli oferował niezłą wydajność, to jednak dopiero na GeForce GTX 690 grało nam się w pełni komfortowo.