Pomiarów dokonywaliśmy pod obciążeniem w zapętlonym teście w grze Crysis 3 oraz w trybie spoczynku, czyli w systemie operacyjnym. Odczytywaliśmy w programie EVGA PrecisionX. Podajemy maksymalne temperatury do jakich udało się rozgrzać rdzeń karty graficznej.
Temperatura GPU - Spoczynek
Pulpit, Firefox, Foobar [°C]
MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) | 28 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) | 29 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) | 29 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 31 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 31 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 31 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 32 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 32 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 32 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 33 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 33 |
Asus R9 270X 2GB DCUII TOP (1120/1400) | 33 |
MSI R9 280X 2GB Gaming OC (1050/1500) | 33 |
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | 33 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 39 |
Temperatura GPU - Obciążenie
Crysis 3 [°C]
MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) | 43 |
MSI GTX 750 1GB TF (@1210/1600) | 46 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 58 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) | 58 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (@1181/1585) | 60 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 62 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) | 63 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 64 |
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400) | 65 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 65 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (@1155/1540) | 67 |
Asus R9 270X 2GB DCUII TOP (1120/1400) | 68 |
MSI R9 280X 2GB Gaming OC (1050/1500) | 71 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 73 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 77 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 78 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 80 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 80 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 80 |
Referencyjny GeForce GTX 750 Ti rozgrzewał się do ok. 63 stopni, co jest niezłym wynikiem, zaś karta graficzna od firmy Zotac jeszcze poprawiła ten wynik osiągając maksymalnie 58 stopni. Rekordowo chłodnym okazał się MSI GeForce GTX 750 TwinFrozr, który pod obciążeniem miał 43 stopnie. Co więcej, podkręcenie akceleratorów od producentów niezbyt wpłynęło na zwiększenie ilości wydzielanego ciepła.