Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 83 60 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 75 53 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 73 51 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 68 48 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 62 43 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 61 37 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 61 37 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 56 41 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) | 55 37 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) | 54 36 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 53 39 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 51 32 |
MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) | 49 31 |
GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) | 48 30 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 46 28 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 39 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 750 i GeForce GTX 750 Ti pozwalały w Max Payne 3 osiągać niezłą płynność obrazu. Ten pierwszy miał średnio 54 kl.s, drugi zaś - 48 kl./s. Jak na pełne detale i rozdzielczość Full HD jest naprawdę przyzwoicie. Konkurencja jednak znów jest silniejsza.
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 48 41 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 40 35 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 40 35 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 37 32 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 34 29 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 33 28 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 31 27 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 28 24 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 28 24 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) | 26 23 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) | 26 23 |
MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) | 23 20 |
GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) | 22 19 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 22 18 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 21 17 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 20 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolejne porównanie mamy w Metro: Last Light wyciskającej wszystkie soki z kart graficznych. Choć żaden z nowych akceleratorów GeForce nie zdołał pokonać swoich rywali, to w końcu udało się do nich zbliżyć i osiągać bardzo podobną wydajność.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | 53 46 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | 44 40 |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | 39 34 |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | 38 33 |
Radeon R9 270 2GB (925/1400) | 35 31 |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | 34 30 |
Asus GTX 660 2GB (980/1502) | 31 28 |
Sapphire R7 265 2GB (925/1400) | 30 27 |
GeForce GTX 750 Ti 2GB (1020/1350) | 26 24 |
Zotac GTX 750 Ti 2GB OC (1046/1350) | 26 24 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (980/1502) | 26 23 |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | 24 18 |
Radeon R7 260 1GB (1000/1500) | 20 17 |
GeForce GTX 650 Ti 1GB (915/1350) | 17 15 |
MSI GTX 750 1GB TF (1085/1253) | 17 15 |
GeForce GTX 750 1GB (1020/1250) | 16 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia gra również okazała się bezlitosna wykazując, iż nowości "zielonych" nie są w stanie zagrozić kartom graficznym z serii Radeon.