Procesor: | |
Płyta główna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk twardy: | |
Dysk: | |
Zasilacz: | |
Monitor: | |
Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64-bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- Zotac GeForce GTX 970 - ForceWare 347.52
- GeForce GTX 980 - ForceWare 347.52
- GeForce GTX Titan X - ForceWare 347.88
- Asus Radeon R9 290X 4GB - Catalyst 15.2 beta
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryby:
Fire Strike / Extreme – Ogólny wynik
• 3DMark 11
Tryby:
Performance / Extreme - Ogólny wynik
• Crysis 3
Tryb:
- 2560x1440 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Far Cry 4
- 2560x1440 MSAA x4, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Metro: Last Light
Tryb:
- 2560x1440 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• Śródziemie: Cień Mordoru
Tryb:
- 2560x1440 AFx16
DDetale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Testowaliśmy przy użyciu miejsca testowego w jednym z początkowych etapów gry. Ilość klatek/s była odczytywana przy pomocy Frapsa.
• Tomb Raider
Tryb:
- 2560x1440 FXAA / AF x16
Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlanych kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.
• Thief
Tryby:
- 2560x1440 FXAA / AF x16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.
• Watch_Dogs
Tryby:
- 2560x1440 AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.