Karty graficzne

Crysis 3, Far Cry 4, Metro: Last Light

przeczytasz w 1 min.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 62
50
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 57
47
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 40
34
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 39
31
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 35
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ta gra jeszcze przez długi okres czasu będzie stanowiła wyzwanie dla kart graficznych. Wyniki w rozdzielczości 2560x1440 mówią jednak same za siebie: GeForce GTX Titan X wreszcie pozwala komfortowo grać w tak wyśrubowanych ustawieniach.

Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 62
51
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 57
46
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 40
30
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 39
28
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 34
27
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Kolej na ładnego graficznie (ach te krajobrazy!) Far Cry 4, który w rozdzielczości powyżej Full HD dość wymaga akceleratora kosztującego od 1500 zł wzwyż. W przypadku GeForce GTX Titan X raczej nie ma problemu ze spadkami liczby kl./s. W naszym teście bohater artykułu uzyskał średnie 57 kl./s.

Metro: Last Light

Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) 76
65
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) 58
50
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) 45
39
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) 40
35
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) 40
35
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Również w Metro: Last Light można było liczyć na bardzo dobrą płynność obrazu. Żadna inna jednordzeniowa karta graficzna nie dorównuje bohaterowi dzisiejszego artykułu.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login