Crysis 3
Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 62 50 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 47 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40 34 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 39 31 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra jeszcze przez długi okres czasu będzie stanowiła wyzwanie dla kart graficznych. Wyniki w rozdzielczości 2560x1440 mówią jednak same za siebie: GeForce GTX Titan X wreszcie pozwala komfortowo grać w tak wyśrubowanych ustawieniach.
Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 62 51 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 46 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40 30 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 39 28 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 34 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolej na ładnego graficznie (ach te krajobrazy!) Far Cry 4, który w rozdzielczości powyżej Full HD dość wymaga akceleratora kosztującego od 1500 zł wzwyż. W przypadku GeForce GTX Titan X raczej nie ma problemu ze spadkami liczby kl./s. W naszym teście bohater artykułu uzyskał średnie 57 kl./s.
Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 76 65 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 58 50 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 45 39 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 40 35 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 40 35 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Również w Metro: Last Light można było liczyć na bardzo dobrą płynność obrazu. Żadna inna jednordzeniowa karta graficzna nie dorównuje bohaterowi dzisiejszego artykułu.