3DMark11
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 14035 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 11618 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 11615 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 9474 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 9066 |
Tradycyjnie rozpoczynamy od testów syntetycznych. 3DMark 11 wykazał, że GeForce GTX Titan z powodzeniem wygrał z innymi jednordzeniowymi kartami, niemniej jednak do zespołu dwóch GTX-ów 680 zabrakło jeszcze dość sporo.
3DMark
3DMark
Fire Strike
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 9644 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 8446 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8445 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6142 |
Do naszej puli testowej oficjalnie już dołącza najnowsza wersja 3DMarka. Choć większość kart graficznych przy ustawieniach FireStrike ma duże trudności z utrzymaniem płynnej animacji, to jednak w przypadku najpotężniejszych modeli nie jest tak źle. Titan świetnie tutaj sobie poradził, choć tandem dwóch układów GTX 680 był jednak sporo lepszy.
Unigine: Valley
Ungine: Valley - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 113 49 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 91 49 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 91 49 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 72 36 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 68 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ungine: Valley - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 76 37 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 52 32 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 52 32 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 40 24 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 38 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Przedstawiający przepiękne krajobrazy benchmark Unigine: Valley pozwala wykorzystać potencjał najnowszych kart graficznych. Duża szczegółowość obiektów sprawia jednak spore wyzwanie nawet dla drogich modeli kart. Najsłabszymi w stawce okazały się Radeon HD 7970 GE i GeForce GTX 680, które oferowały dobrą płynność grafiki w rozdzielczości Full HD. W wyższej rozdzielczości zdarzały się już spore spadki kl./s. Co innego GeForce GTX Titan i GeForce GTX 680 SLI – płynność animacji była rewelacyjna bez względu na rozdzielczość.