Crysis 3
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 60 47 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 56 40 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 56 40 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 41 32 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 36 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 38 32 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 25 21 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 24 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na prawdziwego killera – Crysis 3, który rzuca na kolana drogie akceleratory. W popularnej rozdzielczości 1920x1080, Titan nie ma żadnych kłopotów z zachowaniem dobrej płynności obrazu – na takich ustawieniach spokojnie da się przechodzić kolejne etapy gry. Nieźle jest także w trybie 2560x1600 – średnio 44 kl./s. W niektórych momentach mogą zdarzyć się spadki wyświetlanych kl./s, niemniej jednak GeForce GTX Titan jako jedyny wśród jednoukładowych kart graficznych oferuje tak dobrą wydajność. Ponownie zauważyliśmy podejrzanie niski rezultat zestawu GTX 680 SLI w rozdzielczości 2560x1600 – tandem dwóch GTX’ów był wolniejszy od Titana. Jak widać czasem jednak za podobną kwotę lepiej zakupić jedną, ale szybszą kartę.
Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 127 100 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 113 99 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 113 99 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 102 88 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 80 69 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 77 67 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 77 67 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 74 64 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 49 43 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 34 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na samochodówkę. Dirt: Showdown działa nieco słabiej na akceleratorach GeForce. Widać to na przykładzie modeli GTX 680 i HD 7970, gdzie ten drugi wręcz deklasuje rywala. Titan tym razem o włos wygrał z Radeonem HD 7970 GE, ale to jedyna taka sytuacja. Ponownie GeForce GTX 680 w trybie SLI miał problem z zachowaniem odpowiedniej płynności animacji w rozdzielczości obrazu 2560x1600.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 68 51 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 62 48 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Kolejna nowość w naszych testach – Far Cry 3, który zadziwia swoją kolorową, wręcz bajkową grafiką. Idzie to jednak w parze z wymaganiami sprzętowymi. Nawet bez włączonego wygładzania krawędzi, najszybsze dotąd akceleratory z jednym GPU, średnio sobie radzą w trybie 2560x1600. GeForce GTX Titan sprawdził się w takich warunkach, choć tym razem zestaw dwóch kart graficznych GeForce GTX 680 był szybszy.