Assassin’s Creed III
Assassin's Creed III - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 128 91 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 128 91 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 99 81 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 95 75 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 92 79 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Assassin's Creed III - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA Niskie, AF x16
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 95 86 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 95 86 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 89 78 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 74 69 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 71 60 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najnowsza odsłona Assassin’s Creed wystąpił w naszym przypadku dziwny problem z działaniem zestawu GeForce GTX 680 SLI. Zmiana rozdzielczości z mniejszej na wyższą, praktycznie nie wykazała różnicy w ilości wyświetlanych kl./s. Titan szybko wykorzystał tą lukę i wskoczył na pierwsze miejsce. Pozostałe jednordzeniowe akceleratory musiały zadowolić się dalszymi miejscami.
Battlefield 3
BattleField 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 163 111 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 138 101 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 138 101 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 100 80 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 100 81 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 105 83 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 82 66 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 82 66 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 59 46 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 57 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX Titan i GeForce GTX 680 SLI jako jedyne w rozdzielczości 1920x1080 osiągały grubo powyżej 100 kl./s. Ich przewaga nad GTX 680 i HD 7970 GE była odczuwalna zwłaszcza po zwiększeniu trybu obrazu do 2560x1600.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 100 74 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 100 74 |
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 96 59 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 74 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 73 52 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 75 51 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 57 45 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 45 30 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 42 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Mając do dyspozycji akcelerator GeForce GTX Titan nie musimy martwić się wyzwaniem w postacji gry Crysis 2. Da się grać w komfortowych warunkach w ogromnej rozdzielczości 2560x1600. GeForce GTX 680 i Radeon 7970 GE nie oferują już takich warunków zabawy.