Hard Reset
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 89 58 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 47 30 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 46 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Polski Hard Reset pomimo obsługi DirectX 9 oferuje ładną grafikę i nieźle się sprawdza, jako środowisko testowe akceleratorów. Popularna rozdzielczość Full HD nie stanowiła większego wyzwania dla topowych modeli kart. Znacznie ciekawiej dzieje się w trybie 2560x1600, w którym HD 7970 GE zaczyna miewać spore problemy z utrzymaniem odpowiedniej płynności obrazu. Podobnie zresztą GeForce GTX 680. Bohater artykułu wyszedł obronną ręką gwarantując komfort w możliwie najwyższych detalach.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 85 62 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Trzecia już część serii Max Payne działała na Titanie super płynnie, choć znacznie tańszy Radeon HD 7970 GE deptał mu po piętach. Rewelacyjne wyniki odnotowaliśmy na platformie GeForce GTX 680 SLI.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 SLI 4GB (1006/1502) | 42 28 |
Zotac GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 27 20 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec Metro 2033 – jedna z najbardziej wymagających gier w naszej puli testowej. Choć dotychczasowe jednordzeniowe akceleratory wystarczają już do swobodnego grania w ustawieniu obrazu 1920x1080, o tyle w 2560x1600 generowały zbyt niską ilość kl./s. Obraz rwał, szarpał i nie pozwalał na zabawę. GeForce GTX Titan znacznie podniósł komfort grania, choć nadal w wielu momentach zdarzają się spore spadki wyświetlanych kl./s. Nawet tandem kart GeForce GTX 680 w trybie SLI niewiele tutaj zmienia. Kto wie, może następne generacje akceleratorów wreszcie pozwolą na granie w Metro 2033 z wygładzaniem krawędzi :).