Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 164 109 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 100 79 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 98 76 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 97 76 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 76 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 92 74 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 88 61 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 87 67 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 82 64 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 75 61 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 70 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 100 83 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 62 52 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 58 46 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 57 44 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 55 43 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 54 41 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 53 43 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 44 34 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 43 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 29 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Obie karty nie miały żadnych kłopotów z zagwarantowaniem płynnej animacji w rozdzielczości 1920x1080. Oferowały również lepszą wydajność niż karty konkurencji. Wyższy tryb wielkości obrazu znaczne spowolnił bohaterki artykułu, aczkolwiek nadal oferowały na tyle dużo kl./s, aby móc przechodzić kolejne etapy gry. Warto tutaj zwrócić uwagę, że Gigabyte GeForce GTX 670 w wersji podkręconej oferuje wydajność bliską do tej, jaką ma podstawowy GeForce GTX 680 - zwłaszcza w trybie 2560x1600.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 72 48 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 63 48 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 59 48 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 58 50 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 58 50 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 57 48 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 54 29 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 52 46 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 52 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 51 44 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 49 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 60 44 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 44 27 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 42 35 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 41 35 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 40 35 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 36 30 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 35 30 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 33 29 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 33 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 32 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dobrane miejsce testowe nawet teraz stawia duże wyzwanie kartom graficznym. W tym przypadku autorskie Keplery Gigabyte'a na tle referencyjnych wersji nie odnotowały dużego przyspieszenia – zwłaszcza jeśli chodzi o układ GTX 670. Również podkręcony GeForce GTX 680 nie zdołał wygrać z odświeżoną wersją karty Radeon 7970 GHz Edition.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 95 59 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 72 57 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 69 54 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 68 38 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 66 46 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 66 41 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 49 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 64 49 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 60 47 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 54 41 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 54 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 68 45 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 47 37 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 45 23 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 44 29 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 44 24 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 42 29 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 40 28 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 38 26 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 36 26 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 35 21 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Sytuacja nieco zmienia się w drugiej części gry Crysis. W trybie Full HD nawet Gigabyte GeForce GTX 670 OC zapewniał wyniki o włos słabsze od dużo droższego Radeona 7970 GHz Edition. Jeszcze lepszą płynność grafiki dawała karta Gigabyte z chipem GTX 680. Po zwiększeniu wielkości obrazu należy liczyć się z częstymi spadkami kl./s, co w niektórych momentach może utrudniać rozgrywkę. W takich właśnie warunkach Gigabyte GeForce GTX 680 OC osiągał nieco słabsze wyniki od HD 7970 GHz Edition.