Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 133 118 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 125 113 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 121 96 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 115 103 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 113 85 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 110 87 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 108 94 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 99 89 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 82 73 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 114 99 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 73 66 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 71 65 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 70 62 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 61 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 63 59 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 60 55 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 54 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 51 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tej grze osiągaliśmy znakomite wyniki zarówno w popularnym trybie 1920x1080, jak również w 2560x1600 zarezerwowanej dla bardzo dużych monitorów. Oba akceleratory osiągały jedne z lepszych wyników wśród modeli jednordzeniowych.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 128 111 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 100 91 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 90 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 94 86 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 94 85 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 94 82 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 89 82 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 83 77 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 71 66 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 68 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 99 85 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 71 65 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 69 63 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 67 60 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 64 59 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 62 55 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 52 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 56 52 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 49 44 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 45 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Maksymalne detale grafiki, w tym wygładzanie krawędzi i filtrowanie anizotropowe, nie robią większego wrażenia na podkręconych układach GeForce marki Gigabyte. Płynność animacji nawet w rozdzielczości 2560x1600 jest bardzo wysoka i przyjemnie przejeżdża się kolejne odcinki tras lub wykonuje poszczególne zadania. Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 670 OC zdołała osiągnąć rezultaty na poziomie droższego Sapphire Radeona 7970 Dual-X, co z pewnością zasługuje na uznanie. Punktuje też Gigabyte GeForce GTX 680 OC, który pokonał w tym porównaniu z HD 7970 GHz Edition.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 142 105 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 93 64 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 58 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 84 58 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 82 57 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 53 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 76 52 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 67 46 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 82 55 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 49 31 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 45 31 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 45 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 44 27 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 44 27 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 38 22 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 35 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Hard Reset oba akceleratory firmy Gigabyte są najszybszymi wśród jednordzeniowych układów. Jedynym wśród Radeonów wyświetlających grę w większej liczbie kl./s był model HD 6990. Jeśli chodzi o komfort zabawy, to trzeba przyznać, że mimo wszystko w 2560x1600 nieco brakowało nam płynności, tym bardziej że w HR co chwilę jesteśmy atakowani hordami przeciwników.