Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 73 41 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 61 44 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 53 35 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 52 40 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 37 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 GB (900/1250) | 46 33 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 44 31 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 43 30 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 41 28 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 40 28 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 39 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 40 27 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 32 22 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 31 19 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 27 19 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 26 19 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 25 17 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 23 16 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 23 15 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 22 14 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 22 14 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 21 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Testujemy bez włączonego wygładzania krawędzi, a średnia liczba kl./s na jednordzeniowych kartach graficznych z ledwością dochodzi do 50 (w naszym miejscu testowym). Po przejściu do rozdzielczości 2560x1600, choć nie widać jeszcze "pokazu slajdów", to jednak grać się raczej nie da. Tym razem dobre rezultaty mają akceleratory z układami Radeon.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 102 64 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 98 61 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 80 57 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 79 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 78 55 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 78 54 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 76 53 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 74 51 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 67 45 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 66 47 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 62 45 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 49 36 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 49 36 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 47 34 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 45 32 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 45 32 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 43 30 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 41 32 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 41 29 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 30 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Podobna sytuacja wystąpił w grze Shogun 2, gdzie nowości Gigabyte miały pełne ręce roboty. W trybie 1920x1080, autorskie karty GeForce od Gigabyte prezentują się całkiem nieźle w stosunku do konkurencji. W wyższym trybie trochę zwalniają tempa, co widać po ich wynikach na tle Radeonów.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 151 137 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 131 115 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 105 94 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 99 87 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 96 87 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 94 86 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 93 84 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 92 84 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 91 83 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 86 71 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 76 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | 108 98 |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | 85 78 |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | 74 65 |
Gigabyte GTX 680 WFX3 2GB (1072/1500) | 63 56 |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | 62 55 |
Gigabyte GTX 670 WFX3 2GB (980/1500) | 61 55 |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | 61 54 |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 58 51 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 55 48 |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | 52 47 |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | 52 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W ostatniej grze, gdzie dokonywaliśmy pomiarów, zarówno Gigabyte z układem GTX 670, jak i GTX 680 wysunęły się na szczyt listy kart graficznych z jednym GPU na pokładzie. W Stalkerze oferowały naprawdę świetną wydajność, bez względu na ustawioną rozdzielczość obrazu.