Platforma testowa
Procesor: Intel Core i7 965 @3,7 GHz | |
Płyta główna: ASUS P7H57D-V EVO | |
Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 | |
Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB | |
Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit ENG (Enterprise Trial)
- DirectX 9.0c
- NVIDIA 258.96
- ATI Catalyst 10.8
- Fraps 3.1.0
Procedura testowa dla wszystkich kart wyjątkowo odbiega nieco od standardu. Nie wybraliśmy bowiem miejsca, w którym efekty APEX PhysX obciążałyby karty w bardzo duży sposób. Wynika to z bardzo prostego powodu. W całej grze napotkamy niewiele miejsc, w którym fizyka dałaby się kartom naprawdę mocno we znaki.
Czytając wyniki pamiętajcie o bardzo istotnej rzeczy. Podobnie jak w Batman: Arkham Assylum możliwe jest doświadczanie dobrodziejstw APEX PhysX na kartach ATi Radeon. Za jej obliczenia odpowiada wtedy procesor. Osiągi kart AMD są nieco niższe, ale w ogólnym rozrachunku nie wypadają źle na tle konkurencji, co mógłby sugerować wbudowany w grę benchmark. Jemu i wynikom osiąganym przez karty poświęciliśmy osobną stronę.
Na sam koniec czeka was porównanie wydajności 3 laptopów we wszystkich 3 scenach. W szranki ze sobą staną:
procesor | układ graficzny | system | |
Asus K72J | Intel Core i3 2,27 GHz | Radeon HD 5450 1024 MB | Windows 7 Home 64-bit |
Acer Aspire 5551G | AMD Phenom X3 N830 | Radeon HD 5650 1024 MB | Windows 7 Home 64-bit |
Dell Alienware M15X | Intel Core i7 Extreme 920XM 3,2 GHz | GeForce GTX 260M 1024 MB | Windows 7 Home 64-bit |
Tabele ustawień
Maksymalne | Średnie | Minimalne | |
Antyaliasing | włączony | wyłączony | wyłączony |
Filtorwanie anizotorpowe | x16 | x8 | x1 |
Jakość cieni | wysoka | średnia | niska |
Okluzja otoczenia | włączona | włączona | wyłączona |
Szczegółowość geometrii | wysoka | średnia | niska |
APEX PhysX | wysoki | średni | wyłączony |