
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
1920x1080, Ustawienia extra high
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 950 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 270X | ![]() ![]() |
AMD Radeon R7 260X | ![]() ![]() |
W przypadku rozdzielczości FullHD wymagania najnowszej odsłony Metal Gear Solid względem kart graficznych są raczej umiarkowane. W zasadzie wszystkie przetestowane konstrukcje z wyjątkiem dwóch najsłabszych Radeonów zapewniają rozsądną płynność animacji (45 kl/s). Jeśli ktoś jednak ma nieco bardziej wygórowane oczekiwania, to średnio 60 klatek na sekundę zapewnią wszystkie GeForce od modelu GTX 970 oraz Radeony od 290X wzwyż.