Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
1920x1080, Ustawienia extra high
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 Ti | 93 85 |
GeForce GTX 980 | 70 60 |
GeForce GTX 970 | 61 52 |
AMD Radeon R9 390X | 60 52 |
AMD Radeon R9 290X | 59 48 |
GeForce GTX 960 | 53 41 |
AMD Radeon R9 380 | 49 40 |
GeForce GTX 950 | 45 38 |
AMD Radeon R9 270X | 40 32 |
AMD Radeon R7 260X | 32 25 |
W przypadku rozdzielczości FullHD wymagania najnowszej odsłony Metal Gear Solid względem kart graficznych są raczej umiarkowane. W zasadzie wszystkie przetestowane konstrukcje z wyjątkiem dwóch najsłabszych Radeonów zapewniają rozsądną płynność animacji (45 kl/s). Jeśli ktoś jednak ma nieco bardziej wygórowane oczekiwania, to średnio 60 klatek na sekundę zapewnią wszystkie GeForce od modelu GTX 970 oraz Radeony od 290X wzwyż.