
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
1920x1080, Ustawienia extra high
nazwa karty | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
2xAMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
2560x1440, Ustawienia extra high
nazwa karty | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
2xAMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
3840x2160, Ustawienia extra high
nazwa karty | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
2xAMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
2xGeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
Posiadacze konstrukcji multiGPU z pewnością nie będą zawiedzeni. Zarówno SLI jak i CrossFire działa poprawnie w Metal Gear Solid: The Phantom Pain. Może to być szczególnie przydatne gdy posiadamy monitor 120/144 Hz, który w połączeniu z topowymi GeForce'ami zapewni nam odpowiednią ilość klatek na sekundę. Mowa tu jednak o rozdzielczości FullHD i QHD.
Osiągnięcie 120 lub 144 kl/s w 4K jest poza zasięgiem nawet najwydajniejszego duetu (2x GTX 980 Ti). Warto odnotować, że już nawet nieco leciwy Radeon 290X w trybie CrossFire jest wstanie zapewnić w miarę przyjemną płynność animacji w rozdzielczości 3840x2160 pikseli.