
Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Metal Gear Solid: The Phantom Pain
3840x2160, Ustawienia extra high
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 Ti | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X | ![]() ![]() |
Jeśli ktoś myśli o zabawie w Metal Gear Solid: The Phantom Pain w rozdzielczości 4K przy maksymalnym poziomie detali to w zasadzie jest obecnie tylko jedna karta, która podoła temu zadaniu - GTX 980 Ti. I piszemy tutaj o mocno podkręconej konstrukcji (np. Zotac AMP! Extreme). Jeśli kogoś zadowoli 30 kl/s to taki wynik zapewnia zarówno GTX 980 jak i Radeon 390X. Koniec końców standardowo już tak wysoka rozdzielczość zarezerowowana jest dla posiadaczy najmocniejszych kart.