Metro: Redux
1920x1080 px
Niskie | 97 71 |
Średnie | 83 51 |
Wysokie | 59 40 |
Najwyższe | 41 30 |
Najwyższe z SSAA x 2 | 20 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Redux
1920 x 1080 - i5@4,3 GHz
Niskie | 105 75 |
Średnie | 90 56 |
Wysokie | 62 42 |
Najwyższe | 43 32 |
Najwyższe z SSAA x 2 | 21 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Redux
1920 x 1080 - Teselacja wyłączona
Najniższe | 130 81 |
Średnie | 105 70 |
Wysokie | 71 59 |
Najwyższe | 49 44 |
Najwyższe z SSAA x2 | 22 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Redux
1920 x 1080 - i5@4,3 GHz; Teselacja wyłączona
Najniższe | 148 93 |
Średnie | 114 76 |
Wysokie | 76 62 |
Najwyższe | 51 45 |
Najwyższe z SSAA x2 | 23 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Wyniki naszych testów zaskakują raczej w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Za granicę płynności w przypadku Metro Redux uznaliśmy próg 45 kl/s. Na testowej konfiguracji bez problemu mogliśmy grać w najwyższych detalach pod warunkiem wyłączenia teselacji. Oczywiście nie ma tutaj mowy o włączeniu nadpróbkowania (SSAA), ale też trudno oczekiwać, że karta graficzna ze średniego segmentu podoła takiemu wyzwaniu. Patrząc na wyniki przy niższym ustawieniu detali można dojść do wniosku, że nawet na słabszym sprzęcie pogracie w Metro Redux bez większych problemów. W zestawieniu z pierwowzorem nowsza odsłona generuje średnio o około 20 - 25% więcej kl/s. Widać więc, że deklaracje autorów na temat optymalizacji silnika są prawdziwe. Z drugiej strony najwyższe ustawienia detali z włączoną teselacją i SSAA nadal wymagają karty graficznej z najwyższej półki. Ta ostatnia jest tutaj największym hamulcem wydajności, co doskonale obrazują wyniki naszych testów po podkręceniu procesora.