Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz | |
Płyta główna: Asus Rampage Extreme X48 | |
Pamięć RAM: Kingston 2x 2GB DDR2 HyperX 800MHz CL4 | |
Dysk twardy: Seagate 250GB Barracuda 7200.12, 8MB Cache | |
Zasilacz: PC Power & Cooling Silencer 750W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64bit PL
- DirectX 10.1, 9.0C
- nVidia: 191.07
- ATI: Catalyst 9.10
- Fraps 2.9.6
Procesor do testów został podkręcony do częstotliwości 3.2 GHz.
Silnik graficzny
Modern Warfare 2 wykorzystuje silnik znany z MW1. Oznacza to wsparcie dla DirectX 9.0c (i tylko dla niego), realistyczne oświetlenie świata, efekty HDR, dynamiczne cienie i głębię pola. Ponownie zastosowano silnik do obliczania głębokości penetracji kuli i już nie jest tak łatwo zastrzelić przeciwnika siedzącego za przeszkodą – teraz każdy element ma swoją określoną wytrzymałość. Wiele obiektów w grze można zniszczyć, jeszcze więcej niż w MW1. Gra wykorzystuje system rag doll (efekt szmacianych lalek), który w tej części sprawuje się bardzo dobrze. Na konsolach Modern Warfare 2 działa z prędkością 60 fps.
Różnica w jakości między kartami NVIDII a AMD/ATI
- Nie stwierdzono różnic w grafice.
Wymagania
Minimalne | Zalecane | |
System operacyjny | Windows XP SP2 lub nowszy system | |
CPU | Intel Pentium 4 3.0 GHz AMD Athlon 64 2800+ | Dual Core 2.4 GHz, lub lepszy |
Pamięć | 512 MB (1 GB dla Visty) | 1 GB lub więcej (Vista wymaga 2 GB RAM) |
HDD | 16 GB | |
Grafika | GeForce 6600 GT, Radeon 1600 XT, 256 MB RAM, (Pixel Shader 3.0) | GeForce 7800, Radeon X1800, 512 MB RAM (Pixel Shader 3.0) |
Sieć | Wymaganie połączenie z Internetem do instalacji gry. |