Warto odnotować, że dzięki możliwości ustawienia poziomu rozjaśnienia obrazu wersja xboxowa nie cierpi na zwyczajową przypadłość nieco ciemniejszej oprawy graficznej z powodu wykorzystania pełnego zakresu sygnału RGB (HDMI). Opcja rozjaśniania obrazu odsłania jednak pewną ledwie widoczną wadę edycji gry przeznaczonej na konsole Playstation 3. Problemem jest tu jeden z efektów postprocesingu – bloom, którego na PS3 po prostu brak.
Pozostałe efekty graficzne jak ogień, dym inne efekty cząsteczkowe nie różnią się zbytnio pomiędzy porównywanymi platformami. Oczywiście nie sposób przeciwstawiać wyrazistości efektów, które widzimy na ekranie telewizora podczas grania w wersję konsolową Modern Warfare 2 efektom z edycji pecetowej uruchomionej na najwyższych możliwych ustawieniach.
Na koniec zapraszamy do obejrzenia przygotowanego materiału filmowego. Choć wiemy, że nie wszystko da się pokazać na filmie chcieliśmy, choć w niewielkim stopniu zaprezentować Wam pewne widoczne różnice pomiędzy dostępnymi wersjami gry.