Nie ma wątpliwości, że 3DMark w wersji na Androida wymaga jeszcze dopracowania. Oceny użytkowników w sklepie Google Play mówią same za siebie.
Wahania wyników na jednym urządzeniu są duże i nie do pomyślenia w precyzyjnym benchmarku. Z tego względu 3DMark dla Androida pozostaje ciekawostką - bardzo interesującą - ale jednak ciekawostką. Miejmy nadzieję, że firmie Futuremark szybko uda się udostępnić niezbędne poprawki.
Sama idea jest świetna - porównanie wydajności 3D smartfonów, tabletów i komputerów pracujących pod kontrolą różnych systemów operacyjnych. Jeszcze nie tak dawno nie do pomyślenia było porównanie wydajności laptopa do telefonu noszonego w kieszeni spodni. Dziś te zabawki są prawdziwymi miniaturowymi komputerami wyposażonymi w wielordzeniowe procesory i wydajne układy graficzne.
W dalszym ciągu czekamy na wersję 3DMarka dla systemów Apple iOS oraz Windows RT, co pozwoli na porównanie jeszcze większej liczby urządzeń. Wszystkich czytelników użytkujących urządzenia z Androidem, które są zdolne do uruchomienia 3DMarka, prosimy o podzielenie się swoimi wynikami w komentarzach.
Komentarze
34Samsung Galaxy S3 – 4.1.2 (oryginalny OS) - 2803
:-)
Ice Storm: 11338
Ice Storm Extreme: 6268
http://imageshack.us/photo/my-images/9/screenshot2013041120015.png/
Ice Storm: 3892 3904 3922
graphics test 3850 3887 3893
physics test 4048 3963 4026
Android 4.0.4
@Tomasz Duda - Pana wyniki jeszcze mnie za bardzo nie dziwią - przeinstalowanie sterowników na kartach graficznych też daje przyrost wydajności w 3DMarkach (no ale nie aż tak duży, chyba, że ktoś jedzie na na prawdę bardzo starej wersji).
A ten szajs 3dmarka na nexusie 7 z tegrą zapodaje propozycję zmiany urządzenia bo rzekomo nie nadaje się do rozrywki.... taaaa