BattleField: Bad Company 2
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 38 33 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 39 33 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 78 67 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 78 67 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 50 44 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 51 44 |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 50 45 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 51 45 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 66 57 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 67 57 |
Nasze pomiary nie wykazały odczuwalnych różnic w szybkości działania gry Bad Company 2. Przyrost zaledwie 1 kl./s przy aktywnych czterech rdzeniach jest na poziomie błędu pomiarowego.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 21 18 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 21 18 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 37 32 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 37 32 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 27 24 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 27 24 |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 31 17 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 31 17 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 36 30 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 36 30 |
Crysis potrafi wykorzystać procesory maksymalnie dwurdzeniowe, co dokładnie widać po powyższych wynikach. Na razie nie zauważyliśmy gorszych wyników kart graficznych GeForce na naszym procesorze przy obniżeniu liczby aktywnych rdzeni.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 33 23 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 33 23 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 61 46 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 61 47 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 43 31 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 45 33 |
Crysis 2 - DX11
1680x1050, Średnie Detale
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 31 17 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 31 17 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 41 23 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 41 23 |
Kolejny tytuł, gdzie brak jakichś tajemniczych spadków wydajności. Bez względu na to czy w komputerze pracował układ graficzny Radeon, czy też GeForce. Sprawdzamy dalej…