Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 22 15 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 22 15 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 43 30 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 43 31 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 27 18 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 28 19 |
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x4
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 26 17 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 27 18 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 36 24 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 37 25 |
Ta gra jest jedną z niewielu, która tak silnie obciąża sprzęt komputerowy. Trudno się zatem dziwić z niskich wyników na tańszych akceleratorach (GTX 460, HD 6870). Niemniej jednak różne konfiguracje procesora i7 920 nie doprowadziły do zauważalnych zmian w liczbie kl./s generowanych na kartach GeForce.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 31 22 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 32 23 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 56 39 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 57 39 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 41 28 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 42 29 |
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 42 28 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 43 29 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 58 40 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 58 40 |
Pomimo użycia różnych kart graficznych, w grze Shogun 2 nie było widać jakiegoś jej nietypowego działania. Bez względu na to czy działaliśmy na procesorze z aktywnymi dwoma, czy czterema rdzeniami.
STALKER: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | 31 28 |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | 32 30 |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | 53 46 |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | 53 47 |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | 40 38 |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | 41 38 |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | 30 25 |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | 30 26 |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | 46 43 |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | 46 43 |
Ostatnia gra na dziś to Stalker: Zew Prypeci. Podobnie jak inne wcześniej zaprezentowane rezultaty, nie ma dziwnego zachowania akceleratorów GeForce. Wszystko jest poprawne.