CMR: Dirt3
Dirt 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | ![]() ![]() |
Podczas grania w Dirt 3 odnotowaliśmy minimalny spadek w generowanej liczbie kl./s, gdy procesor miał aktywne dwa rdzenie. Niemniej jednak ów różnice wystąpiły zarówno na kartach GeForce, jak i Radeon.
Dirt 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Arcania: Gothic 4
Arcania: Gothic 4 - DX10
1920x1200, Maks. Detale
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | ![]() ![]() |
Arcania: Gothic 4 - DX10
1920x1200, Maks. Detale
Radeon HD 6870 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Podobnie rzecz się ma w grze Arcania: Gothic 4, gdzie brak jakiegoś znaczącego obciążenia przez sterownik karty..
Mafia II
Mafia II - DX9
1920x1200, Maks. detale, PhysX wyłączony, AA włączone, AF x16
GeForce GTX 460-1GB - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460-1GB - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 - 4C/8T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 2C/4T | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti - 4C/8T | ![]() ![]() |
Mafia II - DX9
1920x1200, Maks. detale, PhysX wyłączony, AA włączone, AF x16
Radeon HD 6870 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6870 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 2C/4T | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 - 4C/8T | ![]() ![]() |
Sprawdźmy kolejną grę z zupełnie innego gatunku, jaką jest Mafia II. Ponownie nie ma nic niepokojącego w osiągniętych rezultatach. Brak jakichkolwiek dużych spadków w wyświetlanych kl./s, albo odczuwalnie niższej wydajności akceleratora GeForce z procesorem dwurdzeniowym.