
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W Max Payne 3 sytuacja była raczej do przewidzenia – Radeon R9 290 daleko za sobą pozostawił wszelkich rywali. Różnica są odczuwalne gołym okiem.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA X2, AF x16
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W tej wymagającej grze, karty graficzne mają pełne ręce roboty. Na razie ciężko jest wyjść powyżej rozdzielczości 1920x1080, bo wydajność prędko spada i mamy zbyt niską animację obrazu. Zwłaszcza podczas walk z wrogiem. W naszym porównaniu Radeon R9 290 oferował wydajność nieco poniżej karty graficznej GeForce GTX 780.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290 4GB (947/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na koniec Tomb Raider, w którym nowość firmy AMD gwarantuje bardzo komfortową zabawę w podstawowej rozdzielczości 1920x1080. Po testach w wyższych ustawieniach można stwierdzić, że w wielu momentach również można się cieszyć odpowiednią płynnością obrazu, choć już częściej zdarzają się „trudne miejsca”, gdzie R9 290 zaczyna słabnąć. Konkurent ze stajni „zielonych” tym razem o kilka kroków wolniejszy.