Thief
Thief
2560x1440, Najwyższe, FXAA, AF x16
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 114 78 |
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 109 79 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 107 78 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 100 75 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 68 54 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 62 46 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 56 46 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 55 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Thief
3840x2160, Najwyższe, FXAA, AF x16
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 59 42 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 55 40 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 54 38 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 31 23 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 31 21 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 27 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na grę Thief. Ponownie w rozdzielczości 2560x1440 różnice są subtelne i na pewno nie do wychwycenia w czasie rozgrywki. Sytuacja następuje zmianie po przejściu do trybu 3840x2140. Radeon R9 290X 8 GB w parze z drugim wyposażonym w 8 GB pamięci akceleratorze potrafił być lepszy o kilka kl./s.
Watch_Dogs
2560x1440 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 50 |
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 52 49 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 52 49 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 51 32 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 38 32 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 38 31 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 38 31 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Sapphire R9 290X 8GB CF (1000/1250) | 33 21 |
Asus+Sapphire R9 290X 4GB CF (1000/1250) | 28 16 |
Zotac GTX 970 4GB SLI (1050/1750) | 24 12 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 17 12 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 17 11 |
Asus R9 290X 4GB (1000/1250) | 15 9 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec rezultaty w Watch Dogs. Jako jedyny spośród wszystkich użytych do testowania gier sprawił nieco problemów konfiguracjom dwurdzeniowym. Na pierwszy rzut oka wyniki w rozdzielczości 4K wyglądają zachęcająco. Radeony R9 290X z 8 GB pamięci notowały niższe spadki wyświetlanych kl./s. Na kartach graficznych GeForce GTX 970 w SLI ogólna wydajność była niższa (zwłaszcza w 4k), to jednak rwanie obrazu nie było aż tak dokuczliwe. Niestety, mała pojemność pamięci RAM w przypadku GeForce GTX 970 mocno utrudniało granie w trybie 3840x2160.