Przyjrzyjmy się poszczególnym ustawieniom graficznym gry:
Część pierwsza ustawień graficznych.
Część druga ustawień.
Rozdzielczość: (zależne od karty graficznej i monitora) – ustawienia rozdzielczości ekranu.
Pełny ekran: (On, Off) – włączanie, lub wyłączanie gry w oknie.
Współczynnik proporcji: (zależne od sprzętu) – określa dopasowanie szerokości pikseli obrazu cyfrowego do ich wysokości.
Synchronizacja pionowa: (On, Off) - synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.
Odświeżanie: (zależne od sprzętu) – częstotliwość odświeżania monitora.
Tryb koloru: (8 bit int, 16 bit float) – liczba wariacji kolorów – możemy wybrać mniejszą wartość, jeśli zależy nam na wydajności, lub większą, jeżeli zdecydujemy się na wysoką jakość.
16 bit float
Wygładzanie krawędzi: (Off, MSAA2x, MSAA4x, CSAA8/4x, MSAA8x, CSAA16/4x, CSAA16/8x, MSAA16x) – wygładzanie krawędzi obiektów. Dzięki temu wydają się one ostrzejsze, nie widać na nich „ząbków”.
Screen Space Ambient Occclusion: (Off, Low, Medium, High) – określa szczegółowość cieni generowanych dzięki dookólnemu oświetleniu.
Efekt Post Process: (On, Off) – umożliwia włączenie, lub wyłączenie motion blur i głębi pola. Motion blur odpowiada za zamazanie obrazu przy krawędziach podczas ruchu postaci; głębia pola to nic innego, jak zamazane dalsze obszary, co daje złudzenie, że świat w grze ciągnie się bez końca.