Jakość Tekstur: (Low, Medium, High) – jakość tekstur w grze. Jeśli ustawimy tą wartość na Low, to tekstury będą w niskiej rozdzielczości, o bardzo małej gamie kolorów. Ustawienia wyższe powodują zwiększenie rozdzielczości tekstur i ich kolorystyki.
Jeszcze jedno porównanie:
Filtrowanie anizotropowe: (procentowo) – generuje lekki blur na całym ekranie, co poprawia jakość obrazu.
Cienie: (On, Off) – decyduje, czy modele mają rzucać cień, czy też nie. Pozwala oszczędzić kilka klatek.
Zniszczenia: (On, Off) – jeśli włączymy tą opcję, wszelkie efekty naszych działań w grze będą widoczne. Najlepszym przykładem jest tutaj strzelenie w szybę – przy ustawieniu On będą widoczne dziury po kulach, natomiast przy wartości Off – nie.
Color Correction: pod tą zakładką kryją się ustawienia korekcji kolorów. Możemy ustawić jasność ekranu w procentach.