O ile wcześniejsze testy porównawcze dotyczyły jedynie wersji PC starej i nowej edycji gry o tyle w dalszych testach, w których wzięły udział wszystkie trzy wspierane platformy postanowiłem wykorzystać nowy scenariusz opisywanej produkcji – Assault on Dark Athena.
Wybór scenariusza
Na wstępie śpieszę wyjaśnić, iż zgodnie z informacjami udostępnionymi w Internecie wersje konsolowe nowego Riddicka „chodzą” w nominalnej rozdzielczości 1024x720, która następnie jest upskalowana do wybranych ustawień systemów konsoli. W przypadku wersji PC nie ma oczywiście takich ograniczeń (osobiście testowałem grę w rozdzielczości 1920x1200).
Wszystkie zamieszczone w tym rozdziale zdjęcia zostały wykonane w rozdzielczościach 1920x1200 – dla wersji PC i 1920x1080 - dla edycji konsolowych.
Konfiguracja testowa:
- Procesor: Intel Core i7 920 2,66GHz @ 4GHz
- Płyta główna: Asus Rampage II Extreme Intel X58
- Pamięć RAM: Corsair DDR3 3x2GB 1600MHz CL8 DHX Core i7
- Karta graficzna: EVGA GTX260 Core 216, 896MB (55nm) SSC
- Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.10, 16MB Cache
- Zasilacz: Be-quiet Dark Power P7-PRO-650W
- Windows Vista Ultimate 64bit PL, SP1
- Direct X 10
- Wersja sterownika nVidia: 182.50
Ustawienia grafiki
Twarz Riddicka – PC
Twarz Riddicka – PS3
Twarz Riddicka – X360
Hangar w mroku – PC
Hangar w mroku – PS3
Hangar w mroku – X360