Battlefield 3
Battlefield 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Battlefield 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nowość firmy Sapphire w grze Battlefield 3 zapewnia wystarczającą wydajność, aby móc całkiem komfortowo grać w rozdzielczości 2560x1600. Zauważyliśmy również, że karta w takim trybie oferuje porównywalną wydajność z GeForce GTX 680. W niższych wielkościach obrazu konkurencja spod znaku Nvidia jest już lepsza.
Crysis
Crysis - DX10
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Sytuacja lepiej wygląda w Crysis, gdzie Sapphire Radeon 7970 Dual-X OC znajduje się w czołówce najszybszych akceleratorów. I to zarówno w rozdzielczości 1920x1080, jak i 2560x1600. Pomimo upłynięcia długiego czasu od premiery Crysis, jakość grafiki w tak wysokiej rozdzielczości i detalach wygląda nadal dobrze.
Crysis 2
Crysis 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Jak na oferowaną jakość grafiki, Crysis 2 w połączeniu z podkręconym Sapphire Radeonem 7970 działał bardzo dobrze w trybie Full HD. Gdyby wziąć pod uwagę jedynie średnią liczbę kl./s, to Sapphire Radeon 7970 Dual-X OC wypadłby na piątkę z plusem. Niemniej jednak bardzo ważną rolę odgrywa również minimalna liczba kl./s (zwłaszcza podczas nagłych zwrotów akcji, np. wymiany ognia z przeciwnikiem). Pod tym względem o lepiej sprawują się akceleratory wykorzystujące układy GTX 670/680.