Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Deus Ex na autorskim HD 7970 Sapphire'a działał się bez najmniejszych kłopotów. W większości czasu na ekranie wyświetlanych było ok. 100 kl./s w rozdzielczości 1920x1080 i ok. 60-70 kl./s w wyższym trybie. Takie wyniki uplasowały prezentowany układ graficzny powyżej wyników kart konkurencji.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Sytuacja zmienia się o 180 stopni w wyścigowej grze Dirt 3. Pomimo podniesionych parametrów pracy w stosunku do referencyjnego HD 7970, nasz Sapphire ma trudności z pokonaniem nie tylko GeForce'a GTX 680, ale i znacznie tańszego GeForce'a GTX 670.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 3GB TOP (1000/1400) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7970 Dual-X OC 3GB (1000/1450) | ![]() ![]() |
XFX HD 7950 3GB BE DD (900/1375) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Jedna z najbardziej wymagających gier w puli testowej. Hard Reset w rozdzielczości Full HD wymaga najpotężniejszych akceleratorów graficznych. W takich warunkach bohater testu oferuje bardzo wysoką wydajność, choć nie na tyle, aby pokonać rywali z „zielonego” obozu. Po zwiększeniu rozdzielczości do 2560x1600 sytuacja poprawia się na korzyść akceleratora firmy Sapphire. Niemniej jednak nieco mu zabrakło, aby pokonać ciut tańszego rywala, jakim jest GeForce GTX 680.