Trzecia odsłona tej serii jest przynajmniej tak dobra jak poprzednie części, a to dobrze świadczy o jej twórcach. Przeniesienie akcji z podwodnego miasta Rapture do latającego miasta Columbia wyszło grze na dobre.
Bioshock Infinite: ustawienia bardzo niskie
[kl./s]
1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D | 70 26 |
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D | 46 25 |
1280 x 720 Intel HD 4000 | 46 30 |
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D | 41 24 |
1680 x 1050 Intel HD 4000 | 29 22 |
1920 x 1080 Intel HD 4000 | 26 21 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Bioshock Infinite: ustawienia niskie
[kl./s]
1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D | 54 25 |
1280 x 720 Intel HD 4000 | 35 28 |
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D | 33 24 |
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D | 30 23 |
1680 x 1050 Intel HD 4000 | 20 17 |
1920 x 1080 Intel HD 4000 | 18 16 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Bioshock Infinite: ustawienia średnie
[kl./s]
1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D | 38 21 |
1280 x 720 Intel HD 4000 | 29 16 |
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D | 24 18 |
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D | 21 17 |
1680 x 1050 Intel HD 4000 | 15 10 |
1920 x 1080 Intel HD 4000 | 14 9 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Pomimo, że silnik Bioshock Infinite nieco trąci myszką, to i tak ma większe wymagania od Dead Space 3. Przy ustawieniach bardzo niskich wciąż jednak możemy uzyskać satysfakcjonującą prędkość działania na zintegrowanej grafice Intela. Przy ustawieniach niskich rozgrywka na Intel HD 4000 jest płynna jedynie w rozdzielczości 1280×720. Ustawienia średnie dają się już solidnie we znaki nawet Radeonowi wbudowanemu w APU – tym niemniej w 1280×720 wciąż jest to prawie 40 klatek na sekundę.