Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 75 63 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 68 58 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 63 52 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 63 51 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 61 49 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 58 47 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 57 46 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 50 41 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 43 35 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 42 34 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 42 34 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 40 26 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 36 30 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 35 29 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 28 23 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 28 22 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 22 16 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 21 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 71 61 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 63 53 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 59 50 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 57 48 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 57 48 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 54 44 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 53 44 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 46 37 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 39 31 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 38 32 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 38 32 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 36 22 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 33 26 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 32 26 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 26 20 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 26 20 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 20 16 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 16 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Jedyna gra w naszej puli testowej, gdzie różnice pomiędzy układami graficznymi Radeon i GeForce są odczuwalne gołym okiem. Z tego też powodu do w miarę komfortowej gry w niższej z prezentowanej rozdzielczości polecamy posiadać przynajmniej GeForce GTX 660, zaś z obozu AMD – Radeon 7850. Sytuacja w wyższym trybie niewiele się zmienia w przypadku akceleratorów Radeon, bo nadal wystarczyć powinien HD 7850. Biorąc natomiast pod uwagę karty z sercem GeForce, najlepiej mieć model GTX 660 Ti.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1680x1050, Ultra, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 88 57 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 86 58 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 85 59 |
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 76 53 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 68 45 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 65 41 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 64 43 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 58 38 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 56 39 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 56 38 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 48 32 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 45 30 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 37 24 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 34 23 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 34 22 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 32 20 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 28 19 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 25 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 75 50 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 74 53 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 74 50 |
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 68 47 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 58 41 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 57 40 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 56 38 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 51 35 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 50 35 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 50 33 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 42 30 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 39 28 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 32 22 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 30 21 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 28 21 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 27 18 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 24 16 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 22 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bardzo dynamiczny Hard Reset pomimo obsługi DirectX 9 wygląda naprawdę dobrze. Za sprawą często i dużych ilości pojawiających się przeciwników (atakują nas stadami), należy mieć przynajmniej 50-60 kl./s. W przypadku rozdzielczości obrazu 1680x1050 okazuje się, że na kartach wolniejszych, niż Radeon 7850 lub GeForce GTX 660 po prostu nie pogramy. Obraz się rwie i przeszkadza, najczęściej chcemy wejść w opcje grafiki i wyłączyć jakieś detale. Wyższa rozdzielczość wymaga od nas posiadania minimum Radeona 7870 / GeForce GTX 660.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 53 40 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 42 30 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 41 31 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 41 30 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 41 30 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 38 26 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 37 27 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 37 26 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 37 24 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 30 22 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 26 17 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 24 16 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 24 16 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 23 16 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 23 16 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 17 12 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 17 10 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 17 10 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 7950 DCUII TOP (900/1250) | 47 35 |
Sapphire 7870 Flex 2GB (1050/1250) | 36 27 |
Zotac GTX 660 Ti AMP! 2GB (1033/1652) | 36 25 |
Gigabyte GTX 660 Ti OC 2GB (1033/1502) | 35 25 |
Asus GTX 660 Ti DCUII TOP 2GB 1059/1502) | 35 24 |
Asus GTX 570 DCUII 1,28GB (742/950) | 32 24 |
MSI HD 7850 PE OC 2GB (950/1200) | 32 22 |
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) | 32 22 |
MSI GTX 660 TF/OC 2GB (1033/1502) | 32 21 |
Asus GTX 560 Ti DCUII 1GB (900/1050) | 27 17 |
Zotac GTX 650 Ti AMP! 1GB (1033/1550) | 22 15 |
Gigabyte HD 6850 WF 1GB (775/1000) | 21 14 |
Asus GTX 650 Ti DCUII TOP 1GB (1033/1350) | 21 14 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 19 14 |
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 19 14 |
Asus GTX 550 Ti DCU 1GB (975/1025) | 15 11 |
Sapphire HD 7750 Ultimate 1GB (800/1125) | 15 9 |
Palit GTX 650 OC 1GB (1072/1300) | 15 9 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nasza ulubiona strzelanka, która wyciska wszystkie soki z kart graficznych. Chcąc pograć w rozdzielczości 1680x1050 należy posiadać co najmniej podkręconego GeForce GTX 660 Ti lub Radeona 7870 (również najlepiej po O/C). Liczba klatek waha się wówczas w okolicach 40. Dodamy, że to odpowiedni komfort z grania uzyskamy dopiero na Radeonie 7950. Tryb Full HD zabija większość akceleratorów wartych nawet 600-700 zł. Wysoko podkręcone GTX-y 660 Ti, czy HD 7870 co prawda wyświetlają znośną liczbę kl./s, ale jak tylko zaczyna się ostra wymiana ognia z wrogiem, zaczyna brakować płynności. Minimu, to posiadanie Radeona 7970.