Max Payne 3
Max Payne 3
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 35 22 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 34 22 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 34 22 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 34 22 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 33 21 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 33 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 32 20 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 32 20 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 32 20 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 32 20 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 31 20 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 21 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowość w naszej puli testowej. Miejsce testowe jest na tyle wymagające, że karty generują niewielką liczbę kl./s. Dzięki temu mamy pewność, czy dany akcelerator da sobie radę w innych etapach. W przypadku prezentowanych Radeonów w trybie 1680x1050 wystarczało im mocy, aby zapewnić odpowiednią szybkość działania gry. Po zwiększeniu wielkości obrazu do 1920x1080 widać spowolnienie animacji, aczkolwiek można powiedzieć, że w naszym miejscu testowym wszystkie HD 7770 przeszły test pozytywnie.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 33 23 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 32 23 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 32 23 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 32 22 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 32 22 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 32 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 29 20 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 29 20 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 29 20 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 29 20 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 28 19 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 28 19 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W tej strategicznej grze, jak już wielokrotnie powtarzaliśmy, nie jest wymagana duża liczba kl./s, aby móc w miarę komfortowo pograć. Biorąc pod uwagę przeciętnie wydajne Radeony HD 7770, w Shogunie 2 mogliśmy pograć nie tylko w trybie 1680x1050, ale i 1920x1080. Różnica pomiędzy najszybszym a najwolniejszym Radeonem wyniosła zaledwie 1 kl./s.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 49 45 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 48 44 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 48 44 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 48 43 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 47 42 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 47 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Sapphire HD 7770 Vapor-X 1GB (1100/1300) | 45 40 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 44 40 |
Asus HD 7770 DCT 1GB (1120/1150) | 44 39 |
MSI HD 7770 Power Edt. 1GB (1100/1125) | 44 38 |
HIS HD 7770 GHz Edt. 1GB (1000/1125) | 40 36 |
MSI HD 7770 OC 1GB (1020/1125) | 40 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia część Stalkera również działała całkiem dobrze na Radeonach z rodziny Cape Verde. Mając średnio 45-49 kl./s w trybie 1680x1050 można było bez większych przeszkód przechodzić kolejne etapy gry. Na uwagę zasługują także niezłe rezultaty w 1920x1080. Liderem ponownie został układ graficzny wykonany przez Sapphire, choć pozostałe, wysoko taktowane akceleratory depczą mu po piętach.