Wiedźmin 2 – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[kl./s] ustawienia minimalne
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 2133 MHz | 45 38 |
A10-6700 (Windows 8.1) – 1866 MHz | 42 35 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1866 MHz | 42 35 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1866 MHz | 41 34 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1866 MHz | 36 30 |
A10-6700 (Windows 8.1) – 1333 MHz | 33 27 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) – 1333 MHz | 33 27 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) – 1333 MHz | 32 26 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) – 1333 MHz | 31 27 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 26 23 |
Intel HD 4000 (Core i3 3225) | 19 15 |
Intel HD 2500 (Core i5 3470) | 14 12 |
Intel HD 2500 (Core i3 3240) | 13 10 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Wynik na poziomie szybszego A10-6800K jest naprawdę znakomity. W rozdzielczości 1680 x 1050 otrzymaliśmy średnio 27 klatek na sekundę (minimalnie 22).
The Last Remnant – 1280 x 720 (grafika zintegrowana)
[średnie kl./s]
Radeon HD 8670D (A10-6800K) | 62 50 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) | 62 49 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) | 61 52 |
Radeon HD 8670D (A10-6700) | 61 49 |
Radeon HD 6550D (A8-3870K) | 52 45 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 49 45 |
RAM 1866 MHz RAM 1333 MHz |
Benchmark gry The Last Remnant świetnie nadaje się do sprawdzenia, jak zintegrowane grafiki poradzą sobie ze starszymi grami.
3DMark06 – wynik ogólny (grafika zintegrowana)
[punkty]
A10-6800K - 2133 MHz | 9999 |
A10-6700 - 1866 MHz | 9116 |
A10-6800K - 1866 MHz | 9047 |
Intel HD 4600 (i5 4670K) | 7968 |
Radeon HD 8670D (A10-6800K) | 7686 |
Radeon HD 7660D (A10-5800K) | 7647 |
Radeon HD 8670D (A10-6700) | 7617 |
Intel HD 4000 (Core i5 3570K) | 6428 |
Radeon HD 6550D (A8-3870K) | 6316 |
Radeon HD 6550D (A8-3850) | 6312 |
Radeon HD 6530D (A6-3650) | 5441 |
Intel HD 4000 (Core i3 3225) | 5272 |
Intel HD 2500 (Core i5 3470) | 4065 |
Intel HD 2500 (Core i3 3240) | 3710 |
Ponownie A10-6700 na Windows 8.1 osiąga minimalnie lepszy wynik niż topowy A10-6800K na Windows 7.