Tym razem mamy do czynienia z grą na silniku Unreal. Testy zostały przeprowadzone z wyłączonymi efektami PhysX. Pomimo, że efekty tej technologii robią naprawdę pozytywne wrażenie, to uruchamianie ich na CPU zwykle mija się z celem. Dla przykładu rozgrywka w Cryostasis z efektami PhysX liczonymi za pomocą procesora praktycznie całkowicie uniemożliwia grę. Mirror's Edge również z powodzeniem korzysta z tej technologii, jednak jeśli obsługą PhysX zajmuje się CPU, na niektórych etapach gra spowalnia do tego stopnia, że konieczne staje się wyłączenie efektów fizycznych.
W przeciwieństwie do Resident Evil 5, najnowszy Batman chętnie sięga po moc procesorów trzyrdzeniowych. Użycie procesora jednordzeniowego może spowolnić grę nawet o połowę, nawet przy wykorzystaniu bardzo wydajnej karty graficznej. Warto także napomknąć o minimalnej ilości klatek na sekundę. W tym konkretnym teście procesor czterordzeniowy miał przewagę kilkunastu klatek na sekundę nad procesorem dwurdzeniowym.
Silnik zastosowany w Batman: Arkham Asylum pomimo solidnego liftingu ma już swoje lata, co znajduje odbicie w wynikach. Przy nieco wyższych rozdzielczościach i włączonym antyaliasingu różnica w średniej ilości klatek na sekundę pomiędzy działaniem na procesorach z 2, 3 i 4 rdzeniami jest niewielka. Różnica w minimalnej ilości klatek na sekundę jest korzystna dla procesora z czterema rdzeniami, jednak jego przewaga nad dwurdzeniowcem wynosi jedynie 5 klatek na sekundę.