Twitter planuje wprowadzenie nowego (i droższego) planu subskrypcji
Elon Musk uważa, że reklam na Twitterze jest za dużo i pojawią się zbyt często. Rozwiązaniem tego problemu ma być nowy plan subskrypcji, który zadebiutuje w ciągu nadchodzących tygodni.
Plan subskrypcji bez reklam na Twitterze
Niecały miesiąc temu Twitter proponował reklamodawcom specjalne promocje, które miały ich zachęcić do powrotu na platformę. Głównym powodem takiego ruchu są prawdopodobnie niższe przychody serwisu w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaskakiwać może zatem wypowiedź Elona Muska - właściciel Twittera stwierdził ostatnio, iż reklamy w serwisie pojawią się za często i są za duże. Uznał to za problem, który należy rozwiązać. W jaki sposób? Nową, droższą subskrypcją, która zapewni całkowity brak reklam.
Opcja płacenia za całkowite pozbycie się reklam była czymś, czego użytkownicy Twittera chcieli co najmniej od czasu wprowadzenia oryginalnej płatnej subskrypcji Twitter Blue. Zapewnia ona użytkownikom szereg funkcji, w tym wyświetlanie mniejszej ilości reklam w porównaniu do darmowych kont. Oprócz tego pozwala też na edycję tweetów przesyłanie filmów w jakości 1080p oraz weryfikację konta przy pomocy niebieskiego znacznika.
Kiedy pojawi się nowa subskrypcja?
Elon Musk nie podał terminu, w którym zostanie uruchomiony nowy, droższy model subskrypcji - wiadomo tylko, że będzie to miało miejsce w ciągu najbliższych kilku tygodni. Właściciel platformy nie poinformował również, jakich cen można się spodziewać.
Źródło: twitter, techcrunch.com
Komentarze
6