
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Monitor: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk twardy: |
![]() | Dysk: |
![]() | Zasilacz: |
![]() | Obudowa: |
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64-bit
- Program do mierzenia kl./s - Fraps
- GeForce Game Ready Driver 353.30
- AMD Catalyst 15.7 WHQL
Metodologia testowa:
• 3DMark
Tryby:
Fire Strike / Extreme – Ogólny wynik
• 3DMark 11
Tryby:
Performance / Extreme - Ogólny wynik
• Crysis 3
Tryb:
- 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
- 2560x1440 SMAA 2TX, AFx16
- 3840x2160 SMAA 2TX, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Far Cry 4
- 1920x1080 MSAA x4, AFx16
- 2560x1440 MSAA x4, AFx16
- 3840x2160 MSAA x4, AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Śródziemie: Cień Mordoru
Tryb:
- 2560x1440 AFx16
- 3840x2160 AFx16
Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Testowaliśmy przy użyciu miejsca testowego w jednym z początkowych etapów gry. Ilość klatek/s była odczytywana przy pomocy Frapsa.
• Watch_Dogs
Tryby:
- 1920x1080 MSAA x4 AFx16
- 2560x1440 MSAA x4 AFx16
- 3840x2160 MSAA x4 AFx16
Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.
• Wiedźmin: Dziki Gon
Ustawienia testowe:
- 1920x1080 FXAA / AF x16
- 2560x1440 FXAA / AF x16
- 3840x2160 FXAA / AF x16
Maksymalne detale graficzne z wyjątkiem funkcji Nvidia Hairworks. Mierzymy średnią i minimalną liczbę kl./s przechodząc z punktu A do B.
• GTA V
Ustawienia testowe:
- 1920x1080 MSAA x4/ AF x16
- 2560x1440 AF x16
- 3840x2160 AF x16
Maksymalne detale graficzne. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl/s podczas przejścia z punktu A do punktu B.