GTA V
![gta v]()
GTA V
1920x1080, Maks. detale, MSAA x4, AF x16
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 76
72 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 67
64 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 63
59 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 61
57 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 55
51 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 54
50 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 52
48 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 48
45 |
GTX 970 4GB (1050/1750) | 47
44 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 26
21 |
GTA V
2560x1440, Maks. detale, MSAA x4, AF x16
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 70
64 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 64
58 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 64
57 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 62
58 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 55
50 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 51
46 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 50
45 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 46
40 |
GTX 970 4GB (1050/1750) | 46
39 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 17
10 |
GTA V
3840x2160, Maks. detale, MSAA x4, AF x16
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 49
40 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 45
36 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 43
32 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 42
34 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 38
33 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 31
23 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 30
23 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 24
18 |
GTX 970 4GB (1050/1750) | 23
18 |
Fury X w GTA V zapewnia wydajność porównywalna do Titana, przeganiając go nawet w rozdzielczości 4K. Nadal jednak autorskie karty oparte o układ GeForce 980 TI są poza jej zasięgiem. Sytuacja wygląda trochę lepiej w przypadku AMD Fury. Zapewnia ona wydajność zbliżoną do GTX 980 w FullHD, ale w wyższych rozdzielczościach go wyprzedza.
![]()
Watch_Dogs
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 90
81 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 77
68 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 73
64 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 68
60 |
Radeon R9 Fury 4GB (1050/500) | 61
53 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 55
47 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 48
42 |
GTX 970 4GB (1050/1750) | 46
40 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 44
39 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 28
22 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Watch_Dogs
2560x1440 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 65
50 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 62
48 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57
50 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 54
46 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 51
48 |
Radeon R9 Fury 4GB (1050/500) | 50
47 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 43
36 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 41
35 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 38
31 |
GeForce GTX 970 4GB (1050/1750) | 37
30 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 19
10 |
MSI R7 370 Gaming 2GB (1050/1400) | 15
6 |
Radeon R7 370 2GB (975/1400) | 14
6 |
Watch_Dogs
3840x2160 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 36
31 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 28
24 |
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 27
16 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 26
22 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 24
22 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 22
19 |
Radeon R9 Fury 4GB (1050/500) | 21
20 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 21
19 |
GeForce GTX 970 4GB (1050/1750) | 18
12 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 17
11 |
Wyniki jakie uzyskaliśmy w grze Watch_Dogs są dosyć zaskakujące, bo o ile w mniej wymagającym trybie nowy Radeon deklasuje wszystkie obecne akceleratory (nawet dwuprocesorowego Radeona R9 295X2), to w bardziej wymagającym plasuje się tylko na poziomie GeForce’a GTX 980. Czyżby zatem odzywała się zbyt mała pojemność pamięci wideo (przypominamy, że Fury X ma jej tylko 4 GB)?
![]()
Wiedźmin 3: Dziki Gon
1920x1080 - Maksymalne, (bez Nvidia Hairworks)
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GeForce GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 92
80 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 73
60 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 68
56 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 65
53 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 58
49 |
GeForce GTX 970 4GB (1050/1750) | 58
47 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 43
38 |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
2560x1440 - Maksymalne, (bez Nvidia Hairworks)
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 71
61 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 59
50 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 52
42 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 46
42 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 44
40 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 38
33 |
GeForce GTX 970 4GB (1050/1750) | 37
32 |
GeForce GTX 960 2GB (1126/1752) | 23
19 |
MSI R7 370 Gaming 2GB (1050/1400) | 17
15 |
Radeon R7 370 2GB (975/1400) | 16
14 |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
3840x2160 - Maksymalne, (bez Nvidia Hairworks)
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Zotac GTX 980 TI AMP! Extreme 6GB (1253/1805) | 47
40 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 39
34 |
Radeon R9 Fury X 4GB (1050/500) | 32
29 |
Radeon R9 Fury 4GB (1000/500) | 28
25 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 26
23 |
Sapphire R9 390 Nitro 8GB (1000/1500) | 24
20 |
GeForce GTX 970 4GB (1050/1750) | 21
18 |
Wiedźmin 3: Dziki Gon należy do wymagających tytułów, ale przy wyłączonej technologii Nvidia Hairworks nowy Radeon oferuje odpowiednią wydajność do grania w rozdzielczości 2560x1440. Przy 4K niestety musimy liczyć się ze spadkami płynności do 29 FPS-ów