Znikanie obiektów (Wysokie/Średnie/Niskie)
Określa jak wiele obiektów będzie w polu widzenia bohatera. Bardzo wpływa to na wydajność, zwłaszcza przy dużych otwartych przestrzeniach. Ale zmniejszenie tej opcji na minimum sprawia, że gra traci większość ze swojego uroku.
Znikanie obiektów wysokie
Znikanie obiektów średnie
Znikanie obiektów niskie
Znikanie postaci (Wysokie/Średnie/Niskie)
Określa jak wielu bohaterów niezależnych będziemy mieli w polu widzenia na otwartych przestrzeniach. Zauważalne różnice pojawiają się dopiero przy ustawieniu suwaka na wartość 3-4, lub zupełnie na minimum (1). Polecałabym pozostanie przy ustawieniach wysokich, jako że inaczej możemy nie zauważyć szarżujących na nas wrogów.
Znikanie postaci wysokie
Znikanie postaci średnie
Znikanie postaci niskie
Znikanie trawy (Wysokie/Średnie/Niskie)
Określa poziom zarośnięcia pustkowia. Polecałabym pozostanie przynajmniej przy ustawieniach średnich, bo inaczej okolica wygląda trochę “łyso”.
Znikanie trawy wysokie
Znikanie trawy średnie
Znikanie trawy niskie