Jakość (Wysoka/Średnia/Niska)
Określa jakość wyświetlanego terenu w grze. Ma to delikatny wpływ na ilość średnich FPS, ale bardzo trudno zauważyć jakiekolwiek różnice wizualne. Dopiero przy ustawieniach niskich zmienia się odrobinę kształt odległego terenu.
Jakość wysoka
Jakość średnia
Jakość niska
Znikanie detali drzew (Wysoka/Średnia/Niska)
Definiuje poziom zalesienia Wastelandu. Najwidoczniejsze różnice są przy ustawieniach niskich, bo wtedy znikają wszystkie drzewa. Natomiast najbardziej optymalnym wyjściem dla słabych komputerów, są ustawienia średnie.
Znikanie detali drzew wysokie
Znikanie detali drzew średnie
Znikanie detali drzew niskie
Znikanie detali obiektów (Wysoka/Średnia/Niska)
Określa jak wiele detali będzie miała zwiedzana przez nas okolica. Przekłada się to mniej więcej na to jak wiele obiektów takich jak wierze ciśnieniowe czy zniszczone budynki będzie w naszym najbliższym otoczeniu. Opcja ta dość znaczenie wpływa na ilość średnich klatek na sekundę.
Znikanie detali obiektów wysokie
Znikanie detali obiektów średnie
Znikanie detali obiektów niskie