Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5 - DX10
1280x11024, Max Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 88 63 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 84 59 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 63 46 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 52 38 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 42 31 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 37 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Resident Evil 5 - DX10
1680x1050, Max Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 70 51 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 65 46 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 50 37 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 40 29 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 32 25 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 28 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Resident Evil 5 - DX10
1920x1200, Max Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | 56 42 |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | 52 37 |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | 40 30 |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | 32 22 |
Radeon 5570 512MB (650/800) | 25 20 |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | 22 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Resident Evil 5 wydajność GeForce’a GT 430 ukształtowała się poniżej Radeona 5570. Zarówno pod względem średniej, jak i minimalnej liczby kl./s, nowość NVIDII nie mogła sobie poradzić z konkurentem. Reszta stawki jest zupełnie poza zasięgiem nowego akceleratora „zielonych”. Na GeForce GT 430 mogliśmy sobie pograć w zasadzie tylko w najniższej rozdzielczości, czyli 1024x768.