Do podkręcania użyliśmy aplikacji EVGA Precision. Dostarczony do redakcji ASUS GeForce GT 430 o znamionowej częstotliwości 700/800 MHz był w stanie pracować z prędkością 880/960 MHz. To niezły wynik. Zobaczcie, jak zmieniła się wydajność po podniesieniu częstotliwości taktowania.
BattleField: Bad Company 2 DX10
1280x1024, Max Detail
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | ![]() ![]() |
Radeon 5750 1GB (700/1150) | ![]() ![]() |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | ![]() ![]() |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | ![]() ![]() |
Radeon 5570 512MB (650/800) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Resident Evil 5 - DX10
1280x11024, Max Detail
Radeon 5750 1GB (700/1150) | ![]() ![]() |
GeForce GTS 250 1GB (738/1100) | ![]() ![]() |
Radeon 5670 512MB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GT 240 512MB (550/850) | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GT 430 1GB (@880/960) | ![]() ![]() |
Radeon 5570 512MB (650/800) | ![]() ![]() |
ASUS GeForce GT 430 1GB (700/800) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W grze Bad Company 2 po podkręceniu można liczyć na całkiem spory wzrost szybkości działania gry. Różnica jest widoczna gołym okiem. O/C wpłynęło na polepszenie komfortu zabawy w tym tytule.
Również w Resident Evil 5 cieszyliśmy się sporą poprawą w wydajności. Po podniesieniu zegarów taktujących płynność animacji wyraźnie wzrosła.