Każdy GeForce GTX 550 Ti, który mieliśmy okazję testować pozwalał na programową regulację napięć. W przypadku MSI i ASUS-a podnieśliśmy napięcie rdzenia graficznego. Natomiast Zotac miał już napięcie ustawione na maksimum w aplikacji MSI AfterBurner.
Oto co udało nam się wycisnąć z kart graficznych GeForce GTX 550 Ti:
![]() ASUS GeForce GTX 550 Ti DirectCU – 975/1025 @1069/1302 MHz | ![]() MSI GeForce GTX 550 Ti Cyclone OC – 950/1075 @1056/1308 MHz | ![]() Zotac GeForce GTX 550 Ti AMP! – 1000/1100 @1068/1254 MHz |
Crysis - DX9
1680x1050, Wysokie Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (@1056/1308) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (@1069/1302) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (@1068/1254) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (1000/1100) | ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (975/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX9
1680x1050, Średnie Detale, PhysX wyłączony, AF x4
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (@1069/1302) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (@1056/1308) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (@1068/1254) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (1000/1100) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (975/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Arcania: Gothic 4 - DX10
1680x1050, Średnie Detale
Sapphire HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (@1056/1308) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (@1069/1302) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (@1068/1254) | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zotac GTX 550 Ti AMP! 1GB (1000/1100) | ![]() ![]() |
MSI GTX 550 Ti Cyclone 1GB (950/1075) | ![]() ![]() |
ASUS GTX 550 Ti DirectCU 1GB (975/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte 5770 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 550 Ti 1GB (900/1025) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTS 450 1GB (830/902) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 5750 1024MB (700/1150) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
GeForce GTX 550 Ti ma spory potencjał w podkręcaniu. Każdy dostarczony do nas egzemplarz potrafił działać z rdzeniem taktowanym ponad 1050 MHz. Pamięć operacyjna również ma duży zapas mocy – w naszym przypadku działała stabilnie przy taktowaniu 1250-1300 MHz.
Przetaktowanie pozwoliło osiągnąć kilka dodatkowych kl./s. Dopiero tak wyżyłowane akceleratory GTX 550 Ti osiągały wydajność na poziomie GeForce’a GTX 460.