Karty graficzne

Platforma testowa, metodologia

przeczytasz w 2 min.
 Procesor:
Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz
 Płyta główna:
ASUS Rampage II Extreme
 Pamięć RAM:
Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz
 Chłodzenie:
Noctua NH-D14
 Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12
 Zasilacz:
Enermax Revolution 850 W
 Monitor:
Eizo CG303W
Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64 bit
  • Sapphire Radeon 6850 – Catalyst 11.4 beta
  • Karty Radeon – Catalyst – 11.2
  • Karty graficzne GeForce – ForceWare 266.58

Metodologia testowa

3DMark 11
Tryb: Performance, 1280x720
Podajemy wynik ogólny oraz GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego)

3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).

Battlefield: Bad Company 2
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Maksymalne (HBAO Off). Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie zimowych misji. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Crysis
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Wysokie. Środowisko testowe: DirectX 9.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.

CMR: Dirt 2
Tryby:  1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.
Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Chorwacji.

Arcania: Gothic 4
Tryby: 1024x768, 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Średnie. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność badaliśmy w wiosce – przechodziliśmy z punktu A do punktu B.

Mafia II
Tryby: 1280x1024, 1680x1050, wyłączone wygładzanie krawędzi. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.

Metro 2033
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Normalne. Środowisko testowe: DirectX 9. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login