Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Enermax Revolution 850 W | |
Monitor: Eizo CG303W | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64 bit
- Sapphire Radeon 6850 – Catalyst 11.4 beta
- Karty Radeon – Catalyst – 11.2
- Karty graficzne GeForce – ForceWare 266.58
Metodologia testowa
• 3DMark 11
Tryb: Performance, 1280x720
Podajemy wynik ogólny oraz GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego)
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Battlefield: Bad Company 2
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Maksymalne (HBAO Off). Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie zimowych misji. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Wysokie. Środowisko testowe: DirectX 9.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.
Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Chorwacji.
• Arcania: Gothic 4
Tryby: 1024x768, 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Średnie. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność badaliśmy w wiosce – przechodziliśmy z punktu A do punktu B.
• Mafia II
Tryby: 1280x1024, 1680x1050, wyłączone wygładzanie krawędzi. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.
• Metro 2033
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Normalne. Środowisko testowe: DirectX 9. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1280x1024, 1680x1050. Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.