Battlefield 4 1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
92 77
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
82 67
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
80 65
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
80 64
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
70 52
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
68 50
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750)
57 44
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Battlefield 4 2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
56 44
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
51 39
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
49 39
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
48 38
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
45 33
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
43 31
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750)
36 26
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Nowe akceleratory z układami Maxwell w Battlefield 4 radzą sobie bardzo dobrze. Pozwalają na bardzo komfortową grę w rozdzielczości 1920x1080. W wyższym trybie GeForce GTX 980 wyświetlał w naszym teście średnio 56 kl./s co go stawia na czele wśród innych wydajnych akceleratorów.
Ciekawi byliśmy jak nowości od "zielonych" zaprezentują się w tej wymagającej grze. Jak widać jest naprawdę ciężko, a rywale są nadzwyczaj silni.
Grid 2
Grid 2 - DX11 1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
154 129
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
136 115
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
135 108
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
130 104
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
121 97
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
114 93
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750)
98 77
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Grid 2 - DX11 2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
98 82
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
98 81
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
92 78
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
88 71
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
85 69
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
81 70
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
66 52
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
O ile tylko mamy odpowiedni monitor, nowe akceleratory spokojnie dają sobie radę w rozdzielczości 2560x1600. W Grid 2 zazwyczaj trochę lepiej sobie dają radę karty graficzne AMD Radeon. O ile w trybie 1920x1080 wygląda dobrze, o tyle w 2560x1600 wygląda jakby układom GeForce GTX 970 i 980 lekko brakło tchu.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11 1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
108 80
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
101 72
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
98 70
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
97 73
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
93 70
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
86 56
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750)
63 40
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Max Payne 3 - DX11 2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753)
75 53
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250)
67 53
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760)
65 48
Sapphire R9 290 4GB (947/1250)
64 50
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750)
62 46
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
60 39
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750)
42 29
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
W Max Payne 3 widać spore możliwości dzisiejszych bohaterów. Karty osiągają bardzo dobre rezultaty, zarówno w niższej, jak i w wyższej rozdzielczości.