Resident Evil 5 w wersji DirectX 10 widnieje na liście gier obsługiwanych przez wszystkie tryby Hydra, ale niestety przysporzył nam nieco kłopotów. Przypominamy, że wszystkie testy wykonano przy użyciu sterowników Hydra w wersji 1.4.106.
Wszystko wskazuje na to, że w Resident Evil 5 tryb Hydra A w tej wersji sterowników (1.4.106) po prostu nie działa, albo działa źle. Radeony w trybie Hydra A działają podobnie bądź wolniej niż pojedyncze karty. Błędne działanie potwierdzają artefakty, które pojawiają się w cutscenkach (nie mają one miejsca w wersji DirectX 9).
Hydra N działa bez większych poślizgów, ale niezależnie od wersji gry i użytego trybu w oczy rzucały się delikatnie migoczące tekstury. Podobny defekt nie pojawiał się przy użyciu trybu Crossfire.
Crossfire z najmocniejszych Radenów na przodzie stawki, tuż za nim Hydra N, ale.. zerknijcie na liczbę klatek minimalnych.